Egy olyan tanulóközösség, ahol 2 tanulószobán és napi egy-egy plusz foglalkozáson 3 lépcsőben (test, lélek, szellem) segítjük a hozzánk jelentkező felső tagozatos diákokat a sikeres iskolai és iskolán kívüli élethez.

konkrét céljaink kicsiben

a lépcsők

általános céljaink nagyban

Egyéni és szakszerű támogatással elkészíteni a következő napi házi és szorgalmi feladatot. Rendszeressé tenni a tanulást.

SZELLEMI
PRODUKTIVITÁS

A szellemi kvalitások maximalizálása, a kiemelkedő területek megerősítése, a fejlesztendő területek támogatása.

Növelni a diák és a szülő szabadidejét, csökkenteni a szorongást.

LELKI
EGYENSÚLY

A lelki egyensúly, a reális önismeret és a reziliencia kialakítása.

Beépíteni a rendszeres testmozgást, legyen az ugrálókötelezés, sorverseny vagy éppen a jóga.

FIZIKAI
ÁLLÓKÉPESSÉG

A fizikai állóképesség megerősítése, a stressztűrő képesség növelése.

a lépcsők

Szellemi produktivitás

konkrét céljaink kicsiben

Egyéni és szakszerű támogatással elkészíteni a következő napi házi és szorgalmi feladatot.
Rendszeressé tenni a tanulást.

általános céljaink nagyban

A szellemi kvalitások maximalizálása, a kiemelkedő területek megerősítése, a fejlesztendő területek támogatása.

lelki
egyensúly

konkrét céljaink kicsiben

Növelni a diák és a szülő szabadidejét,
csökkenteni a szorongást.

általános céljaink nagyban

A lelki egyensúly, a reális önismeret és a reziliencia kialakítása.

fizikai állóképesség

konkrét céljaink kicsiben

Beépíteni a rendszeres testmozgást, legyen az ugrálókötelezés, sorverseny vagy éppen a jóga.

általános céljaink nagyban

A fizikai állóképesség megerősítése, a stressztűrő képesség növelése.

ÓRARENDÜNK

HÉTFŐ KEDD SZERDA CSÜTÖRTÖK PÉNTEK

13:00
-
16:00

Tanulószoba

Bosák Levente

Tanulószoba

Bosák Levente

Tanulószoba

Bosák Levente

Tanulószoba 

Bosák Levente
Rédli Mátyás

Tanulószoba 

Bosák Levente
Rédli Mátyás

16:00
-
16:45

Funkcionális jóga

Gagna-Tóth Aida

Matematika felvételi előkészítő

Merkl Tóni 

Vita

Bosák Levente

Mozgásfejlesztő torna

Miseta Dorottya

Prezentációkészítés
és előadástechnika

Bosák Levente

Hétfőtől péntekig 13:00-tól 16:00-ig két egymással párhuzamosan futó tanulószobában egyéni figyelmet biztosítva írjuk meg a leckét és a szorgalmit, miközben személyre szabott tanulásmódszertani tanácsokkal látjuk el a diákokat. (maximum 8-8 fős létszámmal a tanulószobákon, foglalkozásokon)

Hétfőtől péntekig 16:00-tól 16:45-ig egy-egy olyan foglalkozást tartunk, amely a 3 lépcső valamelyikét támogatja.

SZERETNÉL te is három lépcső tanulóklubtag lenni?

ÓRARENDÜNK

Hétfőtől péntekig 13:00-tól 16:00-ig két egymással párhuzamosan futó tanulószobában egyéni figyelmet biztosítva írjuk meg a leckét és a szorgalmit, miközben személyre szabott tanulásmódszertani tanácsokkal látjuk el a diákokat. (maximum 8-8 fős létszámmal a tanulószobákon, foglalkozásokon)

Hétfőtől péntekig 16:00-tól 16:50-ig egy-egy olyan foglalkozást tartunk, amely a 3 lépcső valamelyikét támogatja.

HÉTFŐ

Tanulószoba
13:00-16:00

Bosák Levente

Funkcionális jóga
16:00-16:50

Gagna-Tóth Aida

KEDD

Tanulószoba
13:00-16:00

Bosák Levente

Matematika előkészítő
16:00-16:50

Merkl Anita

SZERDA

Tanulószoba
13:00-16:00

Bosák Levente

vita
16:00-16:50

Bosák Levente

CSÜTÖRTÖK

Tanulószoba
13:00-16:00

Bosák Levente
Rédli Mátyás

Mozgásfejlesztő torna
16:00-16:50

Miseta Dorottya

PÉNTEK

Tanulószoba
13:00-16:00

Bosák Levente
Rédli Mátyás

Prezentációkészítés és előadástechnika
16:00-16:50

Bosák Levente

SZERETNÉL te is
három lépcső tanulóklub
tag lenni?

ÓRARENDÜNK

Hétfőtől péntekig 13:00-tól 16:00-ig két egymással párhuzamosan futó tanulószobában egyéni figyelmet biztosítva írjuk meg a leckét és a szorgalmit, miközben személyre szabott tanulásmódszertani tanácsokkal látjuk el a diákokat. (maximum 8-8 fős létszámmal a tanulószobákon, foglalkozásokon)

Hétfőtől péntekig 16:00-tól 16:50-ig egy-egy olyan foglalkozást tartunk, amely a 3 lépcső valamelyikét támogatja.

HÉTFŐ

Tanulószoba
13:00-16:00

Bosák Levente

Funkcionális jóga
16:00-16:50

Gagna-Tóth Aida

KEDD

Tanulószoba
13:00-16:00

Bosák Levente

Matematika előkészítő
16:00-16:50

Merkl Anita

SZERDA

Tanulószoba
13:00-16:00

Bosák Levente

vita
16:00-16:50

Bosák Levente

CSÜTÖRTÖK

Tanulószoba
13:00-16:00

Bosák Levente
Rédli Mátyás

Mozgásfejlesztő torna
16:00-16:50

Miseta Dorottya

PÉNTEK

Tanulószoba
13:00-16:00

Bosák Levente
Rédli Mátyás

Prezentációkészítés és előadástechnika
16:00-16:50

Bosák Levente

SZERETNÉL te is három lépcső tanulóklubtag lenni?

TANÁRAINK

Funkcionális jóga:
Egészségünkre odafigyelni kötelességünk. Ide tartozik odafigyelni a mozgásunkra, testtartásunkra. Minél korábban foglalkozunk vele, testünk annál hálásabb lesz. Az órán a jógán keresztül kerülünk közelebb fizikai határainkhoz, odafigyelve a légzés és mozgás összhangjára, megtanuljuk az egészséges mozgásmintákat és felfedezzük régi-új mozgástartományainkat.

Matematika felvételi előkészítő:
Kisgyermekkori álmom volt a tanítás. Eddigi diákjaim mind elérték céljaikat. A matematika, a német és az angol nyelv áll legközelebb a szívemhez, bár hegedűt és éneket is szeretek tanítani. Hiszek abban, hogy a pedagógus nem csak a jegyekért felelős, hanem a diák lelki egészségéért is. Emberséggel, odaadással fordulok a gyerekekhez, óráim a kölcsönös bizalomra építenek.

Mozgásfejlesztő torna:
Negyedéves gyógytornász hallgató és KSG I. szintű instruktor vagyok. A mozgás mindig is része volt az életemnek, korábban úsztam, atletizáltam és 12 évet táncoltam. Az óráimon ötvözöm a gyógytornát és a KSG mozgásformáit, javítjuk az egyensúlyt, keresztezett mozgásokat, végtag szétválasztást, szem-kéz és szem-láb koordinációt, szerialitást, de ezen kívül foglalkozunk tartásjavítással, lúdtalp prevencióval/ tornával, test-tudattal, ritmusérzék fejlesztéssel, mindezt játékos formában. A mozgás által fejlesztjük a koncentrációt, türelmet, figyelmet és a csapatban való együttműködés készségét is. Célom az órákon a gyerekek mozgásfejlesztése, a mozgás szeretetének az átadása, a felesleges stressz és energiák levezetése, miközben jól érezzük magunkat.

Vita:
A közoktatásban eltöltött évek alatt számtalan konfliktusos feladattal, szituációval találkoztam, és egyre fontosabbnak tartom, hogy az álláspontunkat hitelesen, érvekkel alátámasztva tudjuk képviselni. A Vita foglalkozáson a diákok által hozott témákat, koordinált keretben dolgozzuk fel. A cél, hogy árnyaltan, több nézőpontúan gondolkodjunk, ezáltal megértve magunkat és a környezetünket.

 

Prezentációkészítés és előadástechnika:
Tanulmányaim és munkáim során találkoztam olyan tanárral és diákkal is, aki remek előadó volt, de rossz prezentációt készített, vagy éppen fordítva, a megnyerő  prezentációval nem ért fel a szóbeli közlés. A foglalkozás célja, hogy a diákok által választott tartalmat a hozzá illő formába és szavakba öntsük.

Tanulószoba:
Egyetemi tanársegéd és neveléstudományi doktor hallgató, de végzettségemet tekintve történelem, pedagógia és testnevelés szakos tanár vagyok. Emellett tanodai és napközis tapasztalataimnak köszönhetően egyéb tárgyak tanulás támogatásában is jártasságot szereztem. Az oktatásban eltöltött eddigi éveim alatt, azt láttam, hogy az iskola világa, ideértve a tanított tananyagot is, távol áll a gyerekek hétköznapi valóságától. A tudás azonban csak akkor lehet a miénk igazán, ha érezzük, hogy nekünk és rólunk szól. Tanárként ehhez ismerni kell a gyerekeket, fel kell tárni azokat az egyéni kapcsolódási pontokat és tanulási utakat, amelyek segítségével sikerhez lehet juttatni a tanulókat.

TANÁRAINK

Funkcionális jóga:
Egészségünkre odafigyelni kötelességünk. Ide tartozik odafigyelni a mozgásunkra, testtartásunkra. Minél korábban foglalkozunk vele, testünk annál hálásabb lesz. Az órán a jógán keresztül kerülünk közelebb fizikai határainkhoz, odafigyelve a légzés és mozgás összhangjára, megtanuljuk az egészséges mozgásmintákat és felfedezzük régi-új mozgástartományainkat.

Matematika felvételi előkészítő:
Kisgyermekkori álmom volt a tanítás. Eddigi diákjaim mind elérték céljaikat. A matematika, a német és az angol nyelv áll legközelebb a szívemhez, bár hegedűt és éneket is szeretek tanítani. Hiszek abban, hogy a pedagógus nem csak a jegyekért felelős, hanem a diák lelki egészségéért is. Emberséggel, odaadással fordulok a gyerekekhez, óráim a kölcsönös bizalomra építenek.

Mozgásfejlesztő torna:
Negyedéves gyógytornász hallgató és KSG I. szintű instruktor vagyok. A mozgás mindig is része volt az életemnek, korábban úsztam, atletizáltam és 12 évet táncoltam. Az óráimon ötvözöm a gyógytornát és a KSG mozgásformáit, javítjuk az egyensúlyt, keresztezett mozgásokat, végtag szétválasztást, szem-kéz és szem-láb koordinációt, szerialitást, de ezen kívül foglalkozunk tartásjavítással, lúdtalp prevencióval/ tornával, test-tudattal, ritmusérzék fejlesztéssel, mindezt játékos formában. A mozgás által fejlesztjük a koncentrációt, türelmet, figyelmet és a csapatban való együttműködés készségét is. Célom az órákon a gyerekek mozgásfejlesztése, a mozgás szeretetének az átadása, a felesleges stressz és energiák levezetése, miközben jól érezzük magunkat.

Vita:
A közoktatásban eltöltött évek alatt számtalan konfliktusos feladattal, szituációval találkoztam, és egyre fontosabbnak tartom, hogy az álláspontunkat hitelesen, érvekkel alátámasztva tudjuk képviselni. A Vita foglalkozáson a diákok által hozott témákat, koordinált keretben dolgozzuk fel. A cél, hogy árnyaltan, több nézőpontúan gondolkodjunk, ezáltal megértve magunkat és a környezetünket.

 

Prezentációkészítés és előadástechnika:
Tanulmányaim és munkáim során találkoztam olyan tanárral és diákkal is, aki remek előadó volt, de rossz prezentációt készített, vagy éppen fordítva, a megnyerő  prezentációval nem ért fel a szóbeli közlés. A foglalkozás célja, hogy a diákok által választott tartalmat a hozzá illő formába és szavakba öntsük.

Tanulószoba:
Egyetemi tanársegéd és neveléstudományi doktor hallgató, de végzettségemet tekintve történelem, pedagógia és testnevelés szakos tanár vagyok. Emellett tanodai és napközis tapasztalataimnak köszönhetően egyéb tárgyak tanulás támogatásában is jártasságot szereztem. Az oktatásban eltöltött eddigi éveim alatt, azt láttam, hogy az iskola világa, ideértve a tanított tananyagot is, távol áll a gyerekek hétköznapi valóságától. A tudás azonban csak akkor lehet a miénk igazán, ha érezzük, hogy nekünk és rólunk szól. Tanárként ehhez ismerni kell a gyerekeket, fel kell tárni azokat az egyéni kapcsolódási pontokat és tanulási utakat, amelyek segítségével sikerhez lehet juttatni a tanulókat.

TANÁRAINK

Funkcionális jóga:
Egészségünkre odafigyelni kötelességünk. Ide tartozik odafigyelni a mozgásunkra, testtartásunkra. Minél korábban foglalkozunk vele, testünk annál hálásabb lesz. Az órán a jógán keresztül kerülünk közelebb fizikai határainkhoz, odafigyelve a légzés és mozgás összhangjára, megtanuljuk az egészséges mozgásmintákat és felfedezzük régi-új mozgástartományainkat.

Matematika felvételi előkészítő:
Kisgyermekkori álmom volt a tanítás. Eddigi diákjaim mind elérték céljaikat. A matematika, a német és az angol nyelv áll legközelebb a szívemhez, bár hegedűt és éneket is szeretek tanítani. Hiszek abban, hogy a pedagógus nem csak a jegyekért felelős, hanem a diák lelki egészségéért is. Emberséggel, odaadással fordulok a gyerekekhez, óráim a kölcsönös bizalomra építenek.

Mozgásfejlesztő torna:
Negyedéves gyógytornász hallgató és KSG I. szintű instruktor vagyok. A mozgás mindig is része volt az életemnek, korábban úsztam, atletizáltam és 12 évet táncoltam. Az óráimon ötvözöm a gyógytornát és a KSG mozgásformáit, javítjuk az egyensúlyt, keresztezett mozgásokat, végtag szétválasztást, szem-kéz és szem-láb koordinációt, szerialitást, de ezen kívül foglalkozunk tartásjavítással, lúdtalp prevencióval/ tornával, test-tudattal, ritmusérzék fejlesztéssel, mindezt játékos formában. A mozgás által fejlesztjük a koncentrációt, türelmet, figyelmet és a csapatban való együttműködés készségét is. Célom az órákon a gyerekek mozgásfejlesztése, a mozgás szeretetének az átadása, a felesleges stressz és energiák levezetése, miközben jól érezzük magunkat.

Vita:
A közoktatásban eltöltött évek alatt számtalan konfliktusos feladattal, szituációval találkoztam, és egyre fontosabbnak tartom, hogy az álláspontunkat hitelesen, érvekkel alátámasztva tudjuk képviselni. A Vita foglalkozáson a diákok által hozott témákat, koordinált keretben dolgozzuk fel. A cél, hogy árnyaltan, több nézőpontúan gondolkodjunk, ezáltal megértve magunkat és a környezetünket.

 

Prezentációkészítés és előadástechnika:
Tanulmányaim és munkáim során találkoztam olyan tanárral és diákkal is, aki remek előadó volt, de rossz prezentációt készített, vagy éppen fordítva, a megnyerő  prezentációval nem ért fel a szóbeli közlés. A foglalkozás célja, hogy a diákok által választott tartalmat a hozzá illő formába és szavakba öntsük.

Tanulószoba:
Egyetemi tanársegéd és neveléstudományi doktor hallgató, de végzettségemet tekintve történelem, pedagógia és testnevelés szakos tanár vagyok. Emellett tanodai és napközis tapasztalataimnak köszönhetően egyéb tárgyak tanulás támogatásában is jártasságot szereztem. Az oktatásban eltöltött eddigi éveim alatt, azt láttam, hogy az iskola világa, ideértve a tanított tananyagot is, távol áll a gyerekek hétköznapi valóságától. A tudás azonban csak akkor lehet a miénk igazán, ha érezzük, hogy nekünk és rólunk szól. Tanárként ehhez ismerni kell a gyerekeket, fel kell tárni azokat az egyéni kapcsolódási pontokat és tanulási utakat, amelyek segítségével sikerhez lehet juttatni a tanulókat.

TANÁRAINK

Gagna-Tóth Aida

Funkcionális jóga:
Egészségünkre odafigyelni kötelességünk. Ide tartozik odafigyelni a mozgásunkra, testtartásunkra.
Minél korábban foglalkozunk vele, testünk annál hálásabb lesz. Az órán a jógán keresztül kerülünk közelebb fizikai határainkhoz, odafigyelve a légzés és mozgás összhangjára, megtanuljuk az egészséges mozgásmintákat és felfedezzük régi-új mozgástartományainkat.

Merkl Anita

Matematika felvételi előkészítő:
Kisgyermekkori álmom volt a tanítás. Eddigi diákjaim mind elérték céljaikat. A matematika, a német és az angol nyelv áll legközelebb a szívemhez, bár hegedűt és éneket is szeretek tanítani. Hiszek abban, hogy a pedagógus nem csak a jegyekért felelős, hanem a diák lelki egészségéért is. Emberséggel, odaadással fordulok a gyerekekhez, óráim a kölcsönös bizalomra építenek.

Miseta Dorottya

Mozgásfejlesztő torna:
Negyedéves gyógytornász hallgató és KSG I. szintű instruktor vagyok. A mozgás mindig is része volt az életemnek, korábban úsztam, atletizáltam és 12 évet táncoltam. Az óráimon ötvözöm a gyógytornát és a KSG mozgásformáit, javítjuk az egyensúlyt, keresztezett mozgásokat, végtag szétválasztást, szem-kéz és szem-láb koordinációt, szerialitást, de ezen kívül foglalkozunk tartásjavítással, lúdtalp prevencióval/ tornával, test-tudattal, ritmusérzék fejlesztéssel, mindezt játékos formában. A mozgás által fejlesztjük a koncentrációt, türelmet, figyelmet és a csapatban való együttműködés készségét is. Célom az órákon a gyerekek mozgásfejlesztése, a mozgás szeretetének az átadása, a felesleges stressz és energiák levezetése, miközben jól érezzük magunkat.

Bosák Levente

Vita:
A közoktatásban eltöltött évek alatt számtalan konfliktusos feladattal, szituációval találkoztam, és egyre fontosabbnak tartom, hogy az álláspontunkat hitelesen, érvekkel alátámasztva tudjuk képviselni. A Vita foglalkozáson a diákok által hozott témákat, koordinált keretben dolgozzuk fel. A cél, hogy árnyaltan, több nézőpontúan gondolkodjunk, ezáltal megértve magunkat és a környezetünket.

Prezentációkészítés és előadástechnika:
Tanulmányaim és munkáim során találkoztam olyan tanárral és diákkal is, aki remek előadó volt, de rossz prezentációt készített, vagy éppen fordítva, a megnyerő prezentációval nem ért fel a szóbeli közlés. A foglalkozás célja, hogy a diákok által választott tartalmat a hozzá illő formába és szavakba öntsük.

Rédli Mátyás

Tanulószoba:
Egyetemi tanársegéd és neveléstudományi doktor hallgató, de végzettségemet tekintve történelem, pedagógia és testnevelés szakos tanár vagyok. Emellett tanodai és napközis tapasztalataimnak köszönhetően egyéb tárgyak tanulás támogatásában is jártasságot szereztem. Az oktatásban eltöltött eddigi éveim alatt, azt láttam, hogy az iskola világa, ideértve a tanított tananyagot is, távol áll a gyerekek hétköznapi valóságától. A tudás azonban csak akkor lehet a miénk igazán, ha érezzük, hogy nekünk és rólunk szól. Tanárként ehhez ismerni kell a gyerekeket, fel kell tárni azokat az egyéni kapcsolódási pontokat és tanulási utakat, amelyek segítségével sikerhez lehet juttatni a tanulókat.

ITT TALÁLSZ MINKET

Csomagjaink

A tanulószobán és a további foglalkozások során megírjuk a leckét, fejlesztjük az értelmi és érzelmi intelligenciát. Jelentkezni az Árak, jelentkezés menüpontban található űrlap kitöltésével lehet. A tanulóklub részvételi díját előre kell fizetni átutalással vagy készpénzben az adott hónap 10 napjáig.

Utalási adatok:
Bosák Levente,
11773449-01032260

A tanulószoba havidíját abban az esetben is teljesen összegben ki kell egyenlíteni, ha a gyermek bármilyen okból hiányzik.
Hónapközi jelentkezés esetében, amennyiben az adott hónap 15. napjáig történt a jelentkezés, a teljes havi díj, egyébként félhavi díj fizetendő.

A tanulószobán egyéni korrepetálásra nincs lehetőség.

ITT TALÁLSZ MINKET

A tanulószobán és a további foglalkozások során megírjuk a leckét, fejlesztjük az értelmi és érzelmi intelligenciát. Jelentkezni az Árak, jelentkezés menüpontban található űrlap kitöltésével lehet. A tanulóklub részvételi díját előre kell fizetni átutalással vagy készpénzben az adott hónap 10 napjáig.

Utalási adatok: Bosák Levente, 11773449-01032260

A tanulószoba havidíját abban az esetben is teljesen összegben ki kell egyenlíteni, ha a gyermek bármilyen okból hiányzik.
Hónapközi jelentkezés esetében, amennyiben az adott hónap 15. napjáig történt a jelentkezés, a teljes havi díj, egyébként félhavi díj fizetendő.

A tanulószobán egyéni korrepetálásra nincs lehetőség.