Vita:
A közoktatásban eltöltött évek alatt számos feladattal, szituációval találkoztam, és egyre fontosabbnak tartom, hogy az álláspontunkat hitelesen, érvekkel alátámasztva tudjuk képviselni. A Vita foglalkozáson
a diákok által hozott témákat, koordinált keretben dolgozzuk fel. A cél, hogy árnyaltan, több nézőpontúan gondolkodjunk.
prezentációkészítés és előadástechnika:
Tanulmányaim és munkáim során találkoztam olyan tanárral és diákkal is, aki remek előadó volt, de rossz prezentációt készített, vagy éppen fordítva, a megnyerő prezentációjával nem ért fel a szóbeli közlése. A foglalkozás célja, hogy a diákok által választott tartalmat a hozzá illő formába és szavakba öntsük.
Funkcionális jóga:
Egészségünkre odafigyelni kötelességünk. Ide tartozik odafigyelni a mozgásunkra, testtartásunkra.
Minél korábban foglalkozunk vele, testünk annál hálásabb lesz. Az órán a jógán keresztül kerülünk közelebb fizikai határainkhoz, odafigyelve a légzés és mozgás összhangjára, megtanuljuk az egészséges mozgásmintákat és felfedezzük régi-új mozgástartományainkat.
Funkcionális jóga:
Egyetemi tanársegéd és neveléstudományi doktor hallgató, de végzettségemet tekintve történelem, pedagógia és testnevelés szakos tanár vagyok. Emellett tanodai és napközis tapasztalataimnak köszönhetően egyéb tárgyak tanulás támogatásában is jártasságot szereztem. Az oktatásban eltöltött eddigi éveim alatt, azt láttam, hogy az iskola világa, ideértve a tanított tananyagot is, távol áll a gyerekek hétköznapi valóságától. A tudás azonban csak akkor lehet a miénk igazán, ha érezzük, hogy nekünk és rólunk szól. Tanárként ehhez ismerni kell a gyerekeket, fel kell tárni azokat az egyéni kapcsolódási pontokat és tanulási utakat, amelyek segítségével sikerhez lehet juttatni a tanulókat
Vita:
A közoktatásban eltöltött évek alatt számtalan konfliktusos feladattal, szituációval találkoztam, és egyre fontosabbnak tartom, hogy az álláspontunkat hitelesen, érvekkel alátámasztva tudjuk képviselni. A Vita foglalkozáson a diákok által hozott témákat, koordinált keretben dolgozzuk fel. A cél, hogy árnyaltan, több nézőpontúan gondolkodjunk, ezáltal megértve magunkat és a környezetünket.
prezentációkészítés és előadástechnika:
tanulmányaim és munkáim során találkoztam olyan tanárral és diákkal is, aki remek előadó volt, de rossz prezentációt készített, vagy éppen fordítva, a megnyerő prezentációval nem ért fel a szóbeli közlés. A foglalkozás célja, hogy a diákok által választott tartalmat a hozzá illő formába és szavakba öntsük.
Vita:
Egészségünkre odafigyelni kötelességünk. Ide tartozik odafigyelni a mozgásunkra, testtartásunkra.
Minél korábban foglalkozunk vele, testünk annál hálásabb lesz. Az órán a jógán keresztül kerülünk közelebb fizikai határainkhoz, odafigyelve a légzés és mozgás összhangjára, megtanuljuk az egészséges mozgásmintákat és felfedezzük régi-új mozgástartományainkat.
Tanulószoba:
Egyetemi tanársegéd és neveléstudományi doktor hallgató, de végzettségemet tekintve történelem, pedagógia és testnevelés szakos tanár vagyok. Emellett tanodai és napközis tapasztalataimnak köszönhetően egyéb tárgyak tanulás támogatásában is jártasságot szereztem. Az oktatásban eltöltött eddigi éveim alatt, azt láttam, hogy az iskola világa, ideértve a tanított tananyagot is, távol áll a gyerekek hétköznapi valóságától. A tudás azonban csak akkor lehet a miénk igazán, ha érezzük, hogy nekünk és rólunk szól. Tanárként ehhez ismerni kell a gyerekeket, fel kell tárni azokat az egyéni kapcsolódási pontokat és tanulási utakat, amelyek segítségével sikerhez lehet juttatni a tanulókat.
Mozgásfejlesztő torna:
Negyedéves gyógytornász hallgató és KSG I. szintű instruktor vagyok. A mozgás mindig is része volt az életemnek, korábban úsztam, atletizáltam és 12 évet táncoltam. Az óráimon ötvözöm a gyógytornát és a KSG mozgásformáit, javítjuk az egyensúlyt, keresztezett mozgásokat, végtag szétválasztást, szem-kéz és szem-láb koordinációt, szerialitást, de ezen kívül foglalkozunk tartásjavítással, lúdtalp prevencióval/ tornával, test-tudattal, ritmusérzék fejlesztéssel, mindezt játékos formában. A mozgás által fejlesztjük a koncentrációt, türelmet, figyelmet és a csapatban való együttműködés készségét is. Célom az órákon a gyerekek mozgásfejlesztése, a mozgás szeretetének az átadása, a felesleges stressz és energiák levezetése, miközben jól érezzük magunkat.